Tuesday, November 24, 2009

97.祝我生日快乐!!Happy Birthday To Me!!

生日了
不过心情很沉重
因为刚才考了ICBM
难到让一些女生都哭了
我也不会做,很可能会fail
今天还有最后一张FP的paper
在下午4点到7.40p.m
可是我因为time management出了问题
所以准备非常不足
现在正处于水深火热之中

我最stress的生日
也是我最不期待的生日
生日不应该是在外面跟朋友庆祝的吗?
生日不应该是在外面吃好料吗?
生日不是应该很开心吗?
生日不是应该要有生日蛋糕吗?
生日不是应该要。。。。。。。。。。。。。
原谅我的啰嗦!
我真的很低落!因为考试的关系~~~
不希望考试考fail一张paper!!
加油吧!!!



Harryt30
00.12p.m
24.11.2004

10 comments:

  1. atleast today is ur last paper.. i still got audit to go after this... wish us got all the luck..
    happy birthday!

    ReplyDelete
  2. 谢谢哦沈兴!
    Qian qian: YOU CAN DO IT!!!
    You believe u can do it, then you can!! haha~~

    ReplyDelete
  3. 对不起,今天才看到你的帖。原来你的生日和我同一天!现在献上我的祝福还不太迟吧!
    祝愿你身体健康,考出好成绩!
    愿上帝赐你聪明智慧,平安喜乐!阿门!

    ReplyDelete
  4. Harry,你的博客时间不准确,麻烦你调准一下。

    ReplyDelete
  5. 绿禾,谢谢你的祝福哦!
    当然也祝福你生日快乐!!!

    qian qian: thank you for you wish!!!good luck for your auditing!!

    ReplyDelete
  6. u see... today is really ur lucky day! FP mcq is like heaven as compare with icbm mcq which is like hell...
    Thanks for your wish also ya! i gonna have more and more luck for audit!

    ReplyDelete
  7. 第一次来, 还带来迟来的祝福,祝你生日快乐哦。。

    ReplyDelete
  8. qian:today i still felt very sleepy and tired. study too more before this.

    晴天:谢谢你的生日祝福哦!

    ReplyDelete

如果你们有什么意见和想法
欢迎留下你们的脚印!
你们的留言是我写下去的动力!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...