Monday, November 24, 2008

53.祝我生日快乐

今天本大爷生日~~~顺便上来扫扫杂草~~~

因为上次上来的写blog的时候已经是1个月以前了~~

嘿嘿~~所以今天上来逛逛哦~~~



今天housemate在12点a.m的时候进来帮我庆祝生日

买了蛋糕给我,谢谢你们了~~~

很希望在12点收到熊猫的信息,可惜她有事情。。所以提前祝福我了

嘿嘿~~~还有谢谢一些国民服务的朋友以及一些meetoto的民歌家族的朋友

erm~~~叫了吉他弦唱“改嫁”给我听,他也唱了生日歌给我。。。。谢谢你哦ah faii~~~~~~

还有面线也陪我聊天,谢谢。。。。么么~~~

erm~今天自己老了一岁,希望自己变得更懂事以及坚强~~

给自己努力打气~~~咯咯~~~

HT
24/11/2008
01.38a.m.

3 comments:

  1. 12点庆祝生日0.0
    真准时

    ReplyDelete
  2. Odisha Board Textbooks work to promote the advancement of education in general. Here, we bring you the Odisha Board Primary Textbooks for classes 1-5. We have SCERT Odisha 2nd Class Syllabus collected and aggregated the textbooks, so that students can easily access and study them. The language used in the bse odisha textbooks are simple and lucid.

    ReplyDelete

如果你们有什么意见和想法
欢迎留下你们的脚印!
你们的留言是我写下去的动力!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...