Sunday, June 22, 2008

9.不可能的任务

这几天我一直想早点睡觉

以便早上醒来能精神饱满
可是我发现这是不可能的任务

因为我昨天4点凌晨睡觉
前天3点睡觉

原因是跟朋友skype到很迟

我完蛋了



后天星期一就是我的Final Exam了
准备的不是很好
我有点担心

替我自己打气加油

张培铭!!!!!!!

你要努力阿


Harryteo
22/06/2008
2.49a.m.

2 comments:

  1. yo yo, final exam huh?jia you la
    i'm having final exam as well, 1 down yesterday, 3 to go~hehe

    good luck in ur exam, all the best!

    ReplyDelete
  2. Aiyo, don't worry la, my preparation is worse than yours, I haven't started reading my marketing and I have Law on Tuesday. =.=
    So I am far more dead than you. God bless us. =X

    ReplyDelete

如果你们有什么意见和想法
欢迎留下你们的脚印!
你们的留言是我写下去的动力!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...